moltes gràcies

gen17

Comunicat oficial Festiniu

L’Associació Juvenil El Niu Alqueria, organitzadora del FestiNiu, lamenta haver d’anunciar que enguany no hi haurà edició del festival.

Han sigut 4 anys on el nom d’Alqueria d’Asnar ha sigut conegut arreu de tot el País Valencià, Catalunya i resta de l’Estat Espanyol gràcies al Festiniu. Mai haguérem pensat que una població tan xicoteta com la nostra (500 habitats) hagués pogut organitzar un festival així, acollint en algunes edicions a més de 2000 persones i a grups tants importants com: Insershow, Odi, Sva-ters, Orxata Sound Sistema, Txarango, Atupa, Karraska‘l, La Raiz, La Gossa Sorda, King Kong Boy, La Sra. Tomasa, Los Chikos del Maiz, La Pegatina, La Fistula Vallkanica, Juantxo Skalariak, Auxili i Strombers. A banda de tots els grups participants al concurs de bandes joves.

Donar les gràcies especialment a grups com Odi i Sva-ters que ens han acompanyat des de els principis d’esta associació i als primers concerts a l’Alqueria.

Per a l’organització ha sigut una decisió difícil de prendre, ja que aquest festival era una il·lusió per a tots nosaltres. Però la situació econòmica que suposa un festival d’estes característiques junt amb l’increment de preus dels grups de música i empreses discogràfiques fan que associacions com la nostra no puguem seguir organitzant festivals autofinançats com el nostre.
En nom de tots els que hem treballat durant aquests anys en el FestiNiu volem agrair a tots els col·laboradors que ens han recolzat durant estos anys David Ferri de Simes, 4Tecles Disseny, Distri 321, Ca Pacales Goumert, Lliberira Papiro, Dimas Electricitat… i especialment a l’Ajuntament d’Alqueria. Però sobretot agrair al públic assistent que en estos meravellosos anys han recolzat fermament al festival.

Des de l’Associació el Niu seguirem col·laborant amb l’Ajuntament d’Alqueria amb l’organització de concerts de música en valencià a les festes patronals i en tot allò que ens requerisquen.

No és un adéu, és un fins prompte!

moltes gràcies

Web realitzada per